A kamaszkor sikolya




Újra magammal , egyedül, ahogy a rideg hiány ölel körül.
Kérdőn s vádlón várom a jelet.

Hol vagy rendem és igaz utam, hogy terelve lépteim,
valóságom teremtsd meg nekem?
Hol vagy bizonyosság és tiszta cél, hogy feltöltsd erővel sejtjeim,
s visszaadd embert formáló hitem?

Elvesztem benned Élet.
Nem látom arcomat.
Kusza tárgyaim  s szétesett perceim húznak le
s már nem hallom hangomat.

Kinyúl kezem, vakon talál másik kezet.
Érintve őket érzem én: mind keres.
Jó, legyünk együtt hát és keressünk csodát!
De, ha az nincs: higgyük el a hamis öröm mámorát…

Gyertek homályba vesző percek,
fedjétek  félelmeink, és adjátok nekünk az enyhet át!
Gyertek fények, villanások!
Harsogjátok a torz szenvedély hazug szavát !

Idegen ölelések és testnedvek, vakon enyhülést kereső, robbanásig feszülő hímtagok!
Játsszunk extázist, nem baj, ha lelkünk s lényünk igaza sorvad belé!

Magát áruló, figyelmet sóvárgó nőiség,  csábító  vadság és kábulat !
Igen, igen , igen! Tüzelj fel pillanat!
….
Majd hirtelen megrettent bensőm sikolt felém:
Jaj, nem! Mégsem ezt!

Hisz vár Életem, hogy valóssá legyen!
Vár benne igaz szépségem – fényem s az alkotó értelem.
Vár az igaz ölelés. Tiszta tekintetben gyöngéden simogató szerelem.

Vár az Életem!  S én indulok felé.








0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

ELKÖLTÖZTEM!

Írásaimat itt találod: www.endreihorvathagnes.hu

Magamról:

Mindenki számára vannak utak, ahová hívja az élet. Az én egyik utam az az elkötelezett figyelem és megértési szándék, melyeknek tárgya az emberek cselekedetei mögött megbúvó motiváció. Az a "valami" ami sok esetben beleszól az életünkbe, anélkül, hogy tudnánk róla. Izgalmas, állandó nyitottságot feltételező, folyamatos tökéletesítést kívánó, nagyszerű hivatás. Megtarthatnám ezeket a tapasztalatokat a terápiás munka keretein belül. De miért is tenném? Sokat segíthet egy-egy gondolat, amikor megtalálja a gazdáját. Ezért ezeket a tapasztalatokat, az írás segítségével átadom másoknak. Örömmel teszem: az írás számomra az egyik legizgalmasabb, legörömtelibb létállapot. Amikor írok, otthon vagyok...

Szakmai bemutatkozó