Kalandra hívlak



Kalandra hívlak, Kedvesem! Jöjj velem!
Az Élet táncát járjuk most ketten el.
Táncoljunk szerelmet, otthont, aggódó szülőt,
élni együtt gyászt, kísérni elmenőt.

Te nem félsz? Az én szívem belül remeg.
Elmémből ezer kérdés köröttem vibrál és lebeg.

Ot leszel-e vélem mindenütt, hol nehéz a tánc?
S én leszek-e képes lenni Neked, akkor, ha Te nyújtod  kezed?
Hogy lesz a pillanat, mikor szemed csillogása helyett
ráncaid látom majd s fáradt tekinteted?
---
Kérdezed: félek-e? Igen, félek én is.

Tudom, jövőnk kiteljesedni vágy. Az út, mi addig elvezet: titok.
A szándék és remény csupán, mit  mostunkban  adhatok.
De hallgass csak ide!
Mit tenni kell, oly kevés, ennyi csak:

Láss engem, látva láss és értve hallj!
Akard, hogy akarj!
S ha én is ezt teszem:
teremthetünk újra és újra hitet s vágyat  én Hitvesem!

És majd, ha csábít a más és az új, tudd azt belül:
Mit keresel, már rég Tiéd. Csak gyengéden őrizni kell.
Fogd meg hát kezem,
őrizd a szerelmet velem Kedvesem!





0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

ELKÖLTÖZTEM!

Írásaimat itt találod: www.endreihorvathagnes.hu

Magamról:

Mindenki számára vannak utak, ahová hívja az élet. Az én egyik utam az az elkötelezett figyelem és megértési szándék, melyeknek tárgya az emberek cselekedetei mögött megbúvó motiváció. Az a "valami" ami sok esetben beleszól az életünkbe, anélkül, hogy tudnánk róla. Izgalmas, állandó nyitottságot feltételező, folyamatos tökéletesítést kívánó, nagyszerű hivatás. Megtarthatnám ezeket a tapasztalatokat a terápiás munka keretein belül. De miért is tenném? Sokat segíthet egy-egy gondolat, amikor megtalálja a gazdáját. Ezért ezeket a tapasztalatokat, az írás segítségével átadom másoknak. Örömmel teszem: az írás számomra az egyik legizgalmasabb, legörömtelibb létállapot. Amikor írok, otthon vagyok...

Szakmai bemutatkozó