Jó találkozás


Annyiszor elmegyünk jó találkozások mellett. Utcán, társaságban,  vonaton, bárhol. És legtöbbször a félelmeink miatt tesszük. Mit fog szólni a másik, ha...       Pedig...


Sorsom utasai, ahogy hajolnak felém,
látom:
a ruha rajtuk: mind szerep.
Én sem vagyok különb:
mit magamból mutatok
csupán óvatos szelet.
„Ilyennek lássatok”
Kérem én s ugyanezt te is akarod.
Indul a játék.
Célba ér  az üzenet,
és mielőtt még igazit tisztán ízlelünk,
már listázza eszünk, hogy ki is a másik nekünk.
Így aztán győz a rend.
Barát vagy ellenség, feleség, rokon..
útitárs talán egy buszon.
A helyét megtalálja mind.
Csak színeit veszíti el a „lehet”.
Ki vagy Te? Gyere közelebb.
Mesélj nekem és én mesélek neked.
Bontsuk ki a színeket, hogy kinyíljon a „lehet”.
Te, aki ezt most olvasod és éled megszokott életed;
Ha jön egy jó találkozás…
Akkor. Ott.
Észreveszed?

                                                                                                                      2016 Április 20. LA




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

ELKÖLTÖZTEM!

Írásaimat itt találod: www.endreihorvathagnes.hu

Magamról:

Mindenki számára vannak utak, ahová hívja az élet. Az én egyik utam az az elkötelezett figyelem és megértési szándék, melyeknek tárgya az emberek cselekedetei mögött megbúvó motiváció. Az a "valami" ami sok esetben beleszól az életünkbe, anélkül, hogy tudnánk róla. Izgalmas, állandó nyitottságot feltételező, folyamatos tökéletesítést kívánó, nagyszerű hivatás. Megtarthatnám ezeket a tapasztalatokat a terápiás munka keretein belül. De miért is tenném? Sokat segíthet egy-egy gondolat, amikor megtalálja a gazdáját. Ezért ezeket a tapasztalatokat, az írás segítségével átadom másoknak. Örömmel teszem: az írás számomra az egyik legizgalmasabb, legörömtelibb létállapot. Amikor írok, otthon vagyok...

Szakmai bemutatkozó