Ilyen reggelek is vannak



Ez nem egy jó ébredés.
Ágyam melegében, párnámba olvadva
fürkészem a sápadt fal színét.
A tárgyak köröttem mesélik a tegnapot..
Emlékszem; ágyammal szemben a kép mást üzent,
és a beszűrődő fény is gyengéden biztatott.

Tegnap szebb volt itt minden…

Valahogy eltűnt ma az öröm és a késztetés.
Riadtan keresem az erőt, a szikrát,
keresem lelkem napi üzenetét.
De csend van. Biztatást nem kapok.
Megrémít, hogy  nem tudom mit hoz a nap
és a napnak én mit adhatok.
Gyomromban emelkedik a félelem,
ahogy  eleven-magam nem lelem.

Ma kérni kell, hogy jobb legyen.

És rám ül a gondolat: a testet cipelni néha oly nehéz…
Elborít a harag, és lázadásomból a világ keserve szól:
Mire ez a sok szenvedés?
Aztán egyszer csak rájövök..
Nincs semmi baj, csak élek és emberként létezem.
Kutatva tapintom lelkem melegét, hogy újra velem legyen hitem.

Megérintem. Innentől hagyom, hogy ez a meleg vigyen.

S ahogy a hála áthatja csendemet,
már el tudom hinni,
hogy titkos történetem írója, kezemet fogva, a napon átvezet.



Ilyen reggelek is vannak… 


                                                                                                                    2016 április 28. LA

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

ELKÖLTÖZTEM!

Írásaimat itt találod: www.endreihorvathagnes.hu

Magamról:

Mindenki számára vannak utak, ahová hívja az élet. Az én egyik utam az az elkötelezett figyelem és megértési szándék, melyeknek tárgya az emberek cselekedetei mögött megbúvó motiváció. Az a "valami" ami sok esetben beleszól az életünkbe, anélkül, hogy tudnánk róla. Izgalmas, állandó nyitottságot feltételező, folyamatos tökéletesítést kívánó, nagyszerű hivatás. Megtarthatnám ezeket a tapasztalatokat a terápiás munka keretein belül. De miért is tenném? Sokat segíthet egy-egy gondolat, amikor megtalálja a gazdáját. Ezért ezeket a tapasztalatokat, az írás segítségével átadom másoknak. Örömmel teszem: az írás számomra az egyik legizgalmasabb, legörömtelibb létállapot. Amikor írok, otthon vagyok...

Szakmai bemutatkozó