Egy kezdő fészbukos feljegyzései II.

 Egy kezdő facebookos feljegyzései II.

Ma megtudtam, hogy a tavalyi Jótékonysági Karácsony szervezésénél végzetes hibát követtem el. Nem használtam a Facebookot!

Tavaly, még vakon és tudatlanul , szerveztem egy Jótékonysági Karácsonyt 150 embernek.

Ma kiderült, hogy már nem lehet csak így vaktában szervezgetni. Meg se próbáljam!
Mert: ha jól akarom megcsinálni a Jótékonysági Karácsonyt, akkor a Facebookon eseményt kell létrehoznom, majd megosztanom és invájtoltatnom kell mindenkivel. Ez az alap.

Aztán az eseményemet promóznom kell, majd utánkövetnem , és mindeközben szponzorált sztorikkal és promote post-okkal kell majd fent tartanom az érdeklődést. Ehhez jó, ha használom a „power editor”-t mert nekem úgy sokkal könnyebb lesz.

Ez alatt folyamatosan elemzem, mennyi követőm érkezett, hányan beszélgetnek az eseményről és számolom hány barátom hány barátja lájkolta az eseményt. Statisztikát csinálok, amit XLS és CSV formátumban (??) ne felejtsek el lementeni, mert ezekből összehasonlításokat fogok végezni.

Ezzel párhuzamosan hozzak létre egy Facebook-csoportot, például azzal az elnevezéssel, hogy „Nekem is szomorú karácsonyaim voltak” és a csoport naponta érkező kérdéseire; hogy hogyan is lépjenek ezen túl, szeretettel, naponta hosszan kifejtett levélben válaszoljak.

Ja, és nagyon fontos: Nem árt, ha versenyeztetem az esemény követőit (…Jézusom, azt elfelejtettem, hogy miért kellene versenyezniük?!) és szavazást is kezdeményezhetek, hogy mit vegyek ajándékba például Szabó Pistikének és a testvérének.

Eddig azt hittem: ahogy tavaly is;  levélben vagy szóban megkérem a barátokat, ismerősöket, hogy segítsenek a ruhagyűjtésben. Aztán a kollégáimmal beosztjuk, hogy kinek mi a feladata. Lesz, aki műsort szervez, lesz, aki az összegyűjtött ruhákat rendezi, lesz büféfelelős és így tovább…
Már látom, hogy tavaly mindent rosszul csináltam.
Ez most másképp lesz!
Ígérem: promózni, invájtolni és kiejthetetlen nevű formátumokban menteni fogok.

….De ki fogja az idei Jótékonysági Karácsonyt MEGCSINÁLNI??



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

ELKÖLTÖZTEM!

Írásaimat itt találod: www.endreihorvathagnes.hu

Magamról:

Mindenki számára vannak utak, ahová hívja az élet. Az én egyik utam az az elkötelezett figyelem és megértési szándék, melyeknek tárgya az emberek cselekedetei mögött megbúvó motiváció. Az a "valami" ami sok esetben beleszól az életünkbe, anélkül, hogy tudnánk róla. Izgalmas, állandó nyitottságot feltételező, folyamatos tökéletesítést kívánó, nagyszerű hivatás. Megtarthatnám ezeket a tapasztalatokat a terápiás munka keretein belül. De miért is tenném? Sokat segíthet egy-egy gondolat, amikor megtalálja a gazdáját. Ezért ezeket a tapasztalatokat, az írás segítségével átadom másoknak. Örömmel teszem: az írás számomra az egyik legizgalmasabb, legörömtelibb létállapot. Amikor írok, otthon vagyok...

Szakmai bemutatkozó