Szeress így, kérelek!


Szeress , hogy csillag hulljon az égről
és értünk táncoljanak az angyalok!
Szeress , hogy forogjon a világ,
amint köröttem-bennem ezer fény ragyog!
Szeress , hogy eltűnjön a szó,
s csupán  az érintés elég legyen!
Szeress, hogy szemed ölelő fényében feloldva énemet,
értsem, mit lelked üzen nekem.

És szelíd is légy kérlek, mert még gyermek is vagyok…
Ártatlan tekintet, igaz szó és remény, kristálytiszta víz vagyok.
Szeress úgy, mi éppen vagyok.

Szeress így, kérlek, mert én is így akarlak szeretni Téged…


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

ELKÖLTÖZTEM!

Írásaimat itt találod: www.endreihorvathagnes.hu

Magamról:

Mindenki számára vannak utak, ahová hívja az élet. Az én egyik utam az az elkötelezett figyelem és megértési szándék, melyeknek tárgya az emberek cselekedetei mögött megbúvó motiváció. Az a "valami" ami sok esetben beleszól az életünkbe, anélkül, hogy tudnánk róla. Izgalmas, állandó nyitottságot feltételező, folyamatos tökéletesítést kívánó, nagyszerű hivatás. Megtarthatnám ezeket a tapasztalatokat a terápiás munka keretein belül. De miért is tenném? Sokat segíthet egy-egy gondolat, amikor megtalálja a gazdáját. Ezért ezeket a tapasztalatokat, az írás segítségével átadom másoknak. Örömmel teszem: az írás számomra az egyik legizgalmasabb, legörömtelibb létállapot. Amikor írok, otthon vagyok...

Szakmai bemutatkozó